No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Autor: Fleta Polo, Francisco
L’autor no es limita a fer servir la trompeta com a fanfara sinó que juga amb tots els seus recursos. L’obra, no és difícil d’execució però requereix exigència en el treball cambrístic. La part de piano, optativa, reforça l’element rítmic de l’obra i pot ajudar a fixar l’afinació si l’obra s’interpreta amb estudiants avançats.
Autor: Bosch, Lluís M.
És una peça evocadora i suggerent. Composta per quatre moviments breus que representen un punt d’inflexió mentre renovem les idees. La flauta i la guitarra dialoguen amb nostàlgia i vitalitat continguda alhora. La peça fou escrita la tardor del 1996.
Autor: Rodríguez Picó, Jesús
Aquestes dues peces per a guitarra van ser escrites amb motiu del centenari de Francesc Tàrrega per encàrrec del guitarrista David Sanz. Conte breu: és una peça virtuosística que conté al·lusions a l’obra de Tàrrega; i Estudi 1 té aires rítmics, dansaires, moments lírics, introspectius i també efectistes.
Autor: Fleta Polo, Francisco
Interessant obra pianística inspirada en episodis de Don Quijote de la Mancha.
Autor: Fleta Polo, Francisco
Obres breus però intenses i expressives que transiten per diferents aires, tempos i ritmes.
Autor: Fleta Polo, Francisco
Obres breus però intenses, expressives i idiomàtiques que transiten per diferents aires, tempos i ritmes. Els cinc duets estan dedicats al seu bon amic, i també intèrpret de viola, Abili Fort.
Autor: Fleta Polo, Francisco
Obres breus però intenses, expressives i idiomàtiques que transiten per diferents aires, tempos i ritmes. Els cinc duets estan dedicats al seu bon amic, i també intèrpret de viola, Abili Fort .
Autor: Bofill, Anna
Va ser composta l'any 1978 després d'una estada a Argèlia i al desert del Sàhara, a Tamanrasset. L'estrenà l'any 2006 el guitarrista australià René Mora. La Suite de Tamanrasset s'estructura en quatre moviments en els que prima la llibertat i la sensació d'improvisació, alhora que s'exploren els diferents recursos de la guitarra.
Autor: Borgunyó, Agustí
El Nocturno Sevillano és un fresc simfònic en el que apareixen tots els tòpics musicals de la capital andalusa. Els melismes propis de la música d'arrel àrab són ben presents i el rasgueado de la guitarra s'intueix a partir dels arpegiats de l'arpa i del piano que adquireixen rellevància de solistes en alguns moments de l'obra.
Autor: Bertran, Moisès
Escrita en forma ternària té el caràcter d’una improvisació. Després d’una breu introducció apareix el tema principal de caràcter líric en la trompa, al centre de la peça hi trobem una secció de caràcter jazzístic que mostra interessants figuracions pianístiques. Destaca la seva profunditat expressiva centrada en el cantabile del solista.
Autor: Pérez-Villegas Morey, Joan
Sólo el misterio està inspirada en tres cançons populars espanyoles "Las morillas de Jaén", "Los mozos de Monleón" i "Zorongo" extretes de l’antologia "Canciones antiguas españolas" de Federico García Lorca.
Autor: Casagemas, Lluïsa
L’octubre de 1893 «es va executar una composició titulada Crepuscle, deguda a la Srta. Lluïsa Casagemas. L’obra revela disposicions molt felices i el públic en va demanar la repetició». La jove compositora només tenia 19 anys, però ja havia realitzat més d’un centenar d’obres i dues òperes, I briganti i Schiava e Regina.