No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
															Ampliar
																		
							
					Paisatge amb ocells
Composada a partir del quadre del mateix títol de Joan Miró. Obra de caràcter “naif” de format breu.
Receptor: :
* Camps exigits
AC309
Nou producte
Composada a partir del quadre del mateix títol de Joan Miró. Obra de caràcter “naif” de format breu.
Aquest producte ja no està en estoc
Data de disponibilitat:
| Època | Segle XX | 
| Instruments | Fl, Cl, Vl, Vc, Pno | 
| Pàgines | 52 | 
| Durada | 14 min | 
| Contingut | Partitura i parts | 
| ISMN | 979-0-3502-0468-5 | 
| Edició | Paper | 
Per a Jesús Rodríguez Picó l’any 1986 va ser prolífic. Va compondre un bon nombre d’obres, algunes de les quals eren suggerides per textos literaris i obres pictòriques. Clivis Publicacions ja va editar Preludi i dansa per a clarinet, (ref: AC174) d’aquesta època i ara veu la llum aquest Paisatge amb ocells a partir del quadre del mateix títol de Joan Miró. La pintura de Miró va servir a Rodríguez Picó per compondre aquesta obra amb una caire una mica “naïf”, fugint de complexitats tècniques.
Paisatge amb ocells és una obra de format breu per a cinc instrumentistes. La plantilla bàsica consta de violí, violoncel, flauta, clarinet i piano, però el flautista també toca el flautí i les maraques en alguns passatges, alhora que el piano també toca maraques i una swanee (flauta de jazz). L’obra, acabada dos anys després de la mort del gran pintor barceloní, utilitza diverses tècniques de composició i incorpora elements procedents de la música tradicional japonesa, melodies tonals, i algunes referències a altres compositors contemporanis, a més d’un element gairebé coreogràfic amb la sortida d’escena d’alguns intèrprets als compassos finals. El treball cambrístic obliga els intèrprets a estar molt pendents de les intervencions dels altres instruments, especialment en els fragments de repetició aleatòria, però el resultat és de gran nitidesa i naturalitat.
Estructuralment, l’obra consta de quatre petits moviments: els dos centrals tenen caràcter de dansa mentre que els moviments extrems són flexibles i permeten l’intèrpret posar-hi de la seva part en els fragments oberts.