No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Autor: Bertran, Moisès
L’obra està estructurada en forma d’arc en cinc grans seccions, ABCBA, on A és de caràcter elegíac; B de marcat caràcter rítmic; i C aporta l’element líric, incisiu, que es va presentant una i altra vegada amb petites matisacions diferencials tan melòdiques com harmòniques, impregnant-nos cada vegada d’una coneguda melangia mediterrània.
Autor: Fleta Polo, Francisco
El Caprici per a corn anglès i piano de Francisco Fleta Polo és una obra que no busca el virtuosisme de l’instrument solista sinó que es presenta com un cant líric, una obra on el corn anglès pot lluir el seu vessant més cantabile.
Autor: Cercós, Josep
Aquesta Música per a clarinet i piano està escrita en un llenguatge valent i agosarat, i consta de tres parts amb una estructura formal lliure.
Autor: Oltra, Manuel
La inspiració general de l’obra respon a la música tradicional, bé que en cap moment se cita cap tema popular. Es tracta d’una passejada (una suite) per diferents aires o ambients plens de bon gust que s’inicia amb un preludi delicat, però també rítmic, que ja anuncia els dos elements principals en els que es mourà tota la Suite.
Autor: Ortega, Miquel
Les quatre Cançons sobre poemes de García Lorca de Miquel Ortega s’inscriuen en un estil que podríem anomenar post-Falla, d’arrel clarament nacionalista, bàsicament andalusa, donada la naturalesa dels poemes.
Autor: Benejam, Lluís
Composta l’any 1962, l’Obertura flamenca és una de les obres orquestrals que Benejam va escriure un cop instal•lat a Birmingham (Alabama) i que respon al caràcter hispànic d’altres obres que també va compondre en aquells anys com el Baile (Spanish dance), els Preludis Ibèrics o la Lorqueña.
Autor: Armenter, Xavier
El títol de Fantasia obeeix a l’ús lliure dels diferents recursos formals emprats; així hi podem reconèixer la Variació, la Fuga i els elements estructurals propis de la forma Sonata indispensables per a vertebrar una obra d’una certa complexitat.
Autor: Benejam, Lluís
El Trio per a violí, violoncel i piano núm. 1 de Lluís Benejam s’estructura en quatre moviments, té una durada que s’apropa als vint minuts i presenta un caràcter general optimista i romàntic.
Autor: Guinjoan, Joan
L’obra requereix dels intèrprets diferents tècniques vocals, com recitats o murmuris, però segons l’autor: “Segueix exactament la forma de la poesia, si bé musicalment és més lliure. La paraula “encara” em va seduir, en un moment en què he perdut les il·lusions des del punt de vista social i polític, aquesta paraula ve a significar que encara es pot...
Autor: Roche, Elisa
Elisa Roche ens llega en aquest llibre les seves reflexions sobre l'educació musical, les seves anàlisis, treball realitzat des del seu lloc de consellera tècnica per a la reforma dels Ensenyaments Artístics en el Ministerio de Cultura y Ciencia entre 1990 i 1996 que va ser el ferment del canvi en el sistema d'educació musical experimentat a Espanya.
Autor: Puertas, David
David i Bernat Puertas ens presenten al 100 passatemps musicals 55 Sidokus, els sudokus musicals, i 45 Diagons, un nou joc de lògica numèrica creat també pels autors.