No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Ampliar
Tres preludis rurals
La música de Gols és fresca i dúctil amb passatges i apunts de la música popular de Catalunya, i ha estat interpretada pels millors intèrprets de cada moment.
Receptor: :
* Camps exigits
E401
Nou producte
La música de Gols és fresca i dúctil amb passatges i apunts de la música popular de Catalunya, i ha estat interpretada pels millors intèrprets de cada moment.
Aquest producte ja no està en estoc
Data de disponibilitat:
| Època | Segle XX |
| Subtítols / Parts | I. Modéré, II. Tres calme, III. Gracieux, sans presser. |
| Instruments | piano, orquestra de corda |
| Pàgines | 40 |
| Durada | 12 min. |
| Contingut | Partitura |
| ISMN | 979-0-3502-0870-6 |
| Orquestres | si |
| Edició | Paper |
És una de les darreres obres que va compondre Xavier Gols (1902-1938) inspirada en les missions de recerca que l'any 1937 va fer per la Tarragona rural a la recerca de músiques i cançons tradicionals de la zona. Va ser estrenada pòstumament l'any 1938.
Neix –segons paraules del mateix compositor- de la necessitat interior i el desig imperiós que bull dins per a manifestar-se i sortir enfora.
El qualificatiu de rurals prové dels temes tradicionals sobre els qual estan construïts cada un dels preludis: el primer amb temes de la cançó Ara ve lo mes de març, el segon sobre una cançó de llaurar i el tercer conté una presència melòdica marcadament tradicional que apareix a moltes cançons del repertori català.