No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Autor: Rodríguez Picó, Jesús
El Concert núm. 1 per a clarinet i orquestra (1989) i el Concert núm. 2, finalitzat al febrer del 1990, mantenen una continuïtat amb diverses similituds, com la relació que s’estableix entre l’orquestra i el solista, la utilització de passatges expressius i de gran complexitat tècnica del clarinet i també les cites d’altres autors com Mozart, Mahler o...
Autor: Pérez-Villegas Morey, Joan
Sólo el misterio està inspirada en tres cançons populars espanyoles "Las morillas de Jaén", "Los mozos de Monleón" i "Zorongo" extretes de l’antologia "Canciones antiguas españolas" de Federico García Lorca.
Autor: Crivillé i Bargalló, Josep
El reculll que aquí s'edita, compost per cinc-centes quaranta melodies instrumentals de nissaga purament catalana, cal commensurar-lo en un àmbit estrictament musical aliè a tota connotació coreogràfica.
Autor: Rövenstrunck, Bernat
Es tracta d'una nova i original versió de 46 tonades de la Festa Major de Vilafranca, totes elles populars, la melodia de les quals es troba recopilada en els treballs realitzats durant el primer quart de segle XX per Antoni Insenser i Francesc de P. Bover. Totes elles estan harmonitzades per a 3 gralles seques.
Autor: Benejam, Lluís
Contactar editorial: info@clivis.cat
Autor: Borràs, Teresa
Aquesta edició comprèn dues peces per a piano que Borràs va compondre el 1983. La primera està dedicada a Frederic Mompou. La segona peça és una sardana que l'autora va dedicar a Marcel Rubio Beltrán.
Autor: Fleta Polo, Francisco
Per a guitarra Partitura digitalitzada gràcies a les ajudes de l'ICEC 2024
Autor: Larios, Oscar
La Rosa dels Vents d'Oscar Larios és un conte musical per a conjunt orquestral simfònic de grau elemental i narrador. Ha estat composada i arranjada per a ser interpretada per músics que, com a mínim, cursin el tercer o quart curs de grau elemental. Aquesta edició ha estat revisada i orquestrada per a procurar la màxima adaptabilitat de la plantilla...
Autor: Rodríguez Picó, Jesús
Quan l'alumne inicii la practica d'aquest tercer llibre haurà assolit un nivell de coneixement de l'instrument (primer i segon) que li permetrà d'interpretar aquests estudis sense problemes importants.