No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Autor: Larios, Oscar
Aquest segon volum d’Estudis progressius amb swing, pensats i destinats per a la pràctica del llenguatge musical propi del jazz, és una ampliació de les peces editades en el primer volum. L’obra va dirigida a tots aquells alumnes de piano que vulguin iniciar-se en aquesta disciplina i ofereix nou repertori per a tots els alumnes ja iniciats.
Autor: Larios, Oscar
Aquest segon volum d’Estudis progressius amb swing, pensats i destinats per a la pràctica del llenguatge musical propi del jazz, és una ampliació de les peces editades en el primer volum. L’obra va dirigida a tots aquells alumnes de piano que vulguin iniciar-se en aquesta disciplina i ofereix nou repertori per a tots els alumnes ja iniciats.
Autor: Soto, Pere
Aquestes dues obres són independents i a la vegada estan vinculades entre si per la contraposició de dues energies: la feminitat i la masculinitat.
Autor: Soto, Pere
Aquestes dues obres són independents i a la vegada estan vinculades entre si per la contraposició de dues energies. La primera peça escrita per a contrabaix de jazz i la segona per a contrabaix clàssic, vinculades per la contraposició de dues energies: la feminitat i la masculinitat. Pere Soto
Autor: Lamote de Grignon, Ricard
L’obra Facècia respon al caràcter humorístic i desenfadat que anuncia, però amaga un treball molt elaborat basat en la variació i en el contrapunt. El tema d’origen empordanès és tractat en deu ocasions amb els recursos clàssics de la variació: ampliació, disminució, retrogradació, inversió, glossa, etcètera.
Autor: Puértolas, Pere J.
És una peça per a orquestra de metalls i percussió, fruit de l’encàrrec per a l’acte de presentació de la candidatura de Barcelona com a capital cultural europea per al 2001. El caràcter de l’obra que està estructurat en cinc moviments breus i contrastats, relacionats amb les arts i la cultura de la capital catalana.
Autor: Armenter, Xavier
El títol de Fantasia obeeix a l’ús lliure dels diferents recursos formals emprats; així hi podem reconèixer la Variació, la Fuga i els elements estructurals propis de la forma Sonata indispensables per a vertebrar una obra d’una certa complexitat.
Autor: Armenter, Xavier
El títol de Fantasia obeeix a l’ús lliure dels diferents recursos formals emprats; així hi podem reconèixer la Variació, la Fuga i els elements estructurals propis de la forma Sonata indispensables per a vertebrar una obra d’una certa complexitat.
Autor: Fleta Polo, Francisco
Aquesta Fantasia Concertante de F. Fleta Polo, presentada en un únic moviment, respon perfectament al gènere fantasia: un discurs lliure de l’instrument solista que, malgrat estar construït sobre un tema inicial, presenta diferents motius a mode d’improvisació.
Autor: Soto, Pere
Dues petites peces per a piano de dos moments allunyats en el temps, encara que no tant pel seu estil.