No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Sotscategories
Autor: Ferrer, Enric
Curiosa peça per a Flautí, Requint i Piano construïda sobre la melodia d’inici de la Sardana com a broma musical o humoreske.
Autor: Fleta Polo, Francisco
L’inici del Caprici núm. 2 de F. Fleta Polo ens presenta els instruments d’un en un, amb intervencions a solo abans d’endinsar-se en el treball conjunt, i l’escriptura contrapuntística és evident al llarg d’una obra que basa el seu atractiu en els contrastos de color i de caràcter.
Autor: Guinjoan, Joan
Va ser compost l’any 1963 i va guanyar el Premi de Composició de l’Schola Cantorum de París. Es tracta d’una obra primerenca d’escriptura pianística molt brillant; però el que enllaça aquest concert amb la resta d’obres de Guinjoan és un dels seus elements més rellevants, el ritme.
Autor: Ferrer, Enric
Obra inspirada en el primer dels Quatre Quartets de T. S. Eliot, Burn Norton.
Autor: Valls Duran, Pere
El Gran concert obligat de contrabaix està estructurat en tres temps, Allegro moderato, Barcarola i Scherzo finale, i permet a l’instrumentista un gran lluïment tant en la versió per a piano com en la d’orquestra.
Autor: Taverna-Bech, Francesc
La primera i la darrera de les cinc peces poden considerar-se com un joc de contrastos expressius. La segona és una invenció de caràcter atonal. La tercera és un vals de caràcter antiromàntic, mentre que la quarta és la simple evocació de la nit amb el seu joc de remors i sonoritats somortes.
Autor: Soler, Josep
L’expressivitat de la música de Soler és protagonista en cada compàs. La prioritat que l'autor dóna al fet expressiu es tradueix en un gran nombre d’indicacions ben precises per als intèrprets que van des del pianíssimo amb quatre p, fins al fortíssimo amb quatre f, apunts sobre el fraseig (fins i tot amb digitacions), i la constant cerca de sonoritats i...