No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Sotscategories
Autor: Borràs, Teresa
Aquest àlbum amb quatre de les obres per a arpa de la compositora Teresa Borràs (1923-2010), han estat escollides i revisades per l'arpista Maria Lluïsa Ibàñez amb motiu del centenari del seu naixement.
Autor: Benejam, Lluís
El primer moviment de la sonata per a viola conté el millor del món de Benejam i com a 'Romança' té entitat pròpia que entra al repertori com una petita joia o com una invitació temptadora a descobrir les seves altres obres.
Autor: Rodríguez, Vicente (1690-1760)
Transcripció per a arpa de les Sonates per a clave de Vicente Rodríguez, realitzada per Ma. Lluïsa Ibáñez.
Autor: Pérez-Villegas Morey, Joan
Sólo el misterio està inspirada en tres cançons populars espanyoles "Las morillas de Jaén", "Los mozos de Monleón" i "Zorongo" extretes de l’antologia "Canciones antiguas españolas" de Federico García Lorca.
Autor: Ortega, Miquel
És un recull de 20 cançons amb poesies de Josep Carner sobre les quatre estacions de l’any. Comença amb l’hivern, amb la cançó “Fa molt fred” i acaba altra vegada amb l’hivern, amb la “Cançó de Nadal”.
Autor: Borgunyó, Agustí
Borgunyó va compondre aquesta obra el 1940. Elaborada en forma de suite, inclou quatre danses o moviments de diverses zones de la península ibèrica: 1. Aragón (Jota), 2. Andaluza (Saeta), 3. Galicia (Danza), 4. Castilla (Pasodoble). Partitura. Materials en lloguer. Més informació: info@clivis.cat