No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Autor: Rövenstrunck, Bernat
Aquests duos van ser escrits amb la intenció de familiaritzar el violinista en les tècniques del violí, la interpretació de la música de cambra, la música melòdica, rítmica, sonora, tonal i formal. A més a més, poden ser interpretats amb altres instruments com la viola, el violoncel o el piano.
Autor: Rövenstrunck, Bernat
Aquests duos van ser escrits amb la intenció de familiaritzar el violinista en les tècniques del violí, la interpretació de la música de cambra, la música melòdica, rítmica, sonora, tonal i formal. A més a més, poden ser interpretats amb altres instruments com la viola, el violoncel o el piano.
Autor: Rodríguez Picó, Jesús
El títol d'aquesta obra fa referència a la dispersió i els contrastos dels punts de color i de llum dels quadres de Claude Monet relacionats amb el jardí de Giverny, que van ser el punt de partida per a establir una similitud amb el sons de la flauta i de la guitarra.
Autor: Fleta Polo, Francisco
La primera part de l’Impromptu núm. 14 és com un moviment perpetu i trepidant, amb un caràcter juganer en què la compenetració entre els dos intèrprets és molt exigent, amb l’oboè sempre en el registre agut, punyent i incisiu.
Autor: Fleta Polo, Francisco
L’autor no es limita a fer servir la trompeta com a fanfara sinó que juga amb tots els seus recursos. L’obra, no és difícil d’execució però requereix exigència en el treball cambrístic. La part de piano reforça l’element rítmic de l’obra i pot ajudar a fixar l’afinació si l’obra s’interpreta amb estudiants avançats.