No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Autor: Rövenstrunck, Bernat
Aquests duos van ser escrits amb la intenció de familiaritzar el violinista en les tècniques del violí, la interpretació de la música de cambra, la música melòdica, rítmica, sonora, tonal i formal. A més a més, poden ser interpretats amb altres instruments com la viola, el violoncel o el piano.
Autor: Rövenstrunck, Bernat
Aquests duos van ser escrits amb la intenció de familiaritzar el violinista en les tècniques del violí, la interpretació de la música de cambra, la música melòdica, rítmica, sonora, tonal i formal. A més a més, poden ser interpretats amb altres instruments com la viola, el violoncel o el piano.
Autor: Rövenstrunck, Bernat
Aquests duos van ser escrits amb la intenció de familiaritzar el violinista en les tècniques del violí, la interpretació de la música de cambra, la música melòdica, rítmica, sonora, tonal i formal. A més a més, poden ser interpretats amb altres instruments com la viola, el violoncel o el piano.
Autor: Rövenstrunck, Bernat
Aquests duos van ser escrits amb la intenció de familiaritzar el violinista en les tècniques del violí, la interpretació de la música de cambra, la música melòdica, rítmica, sonora, tonal i formal. A més a més, poden ser interpretats amb altres instruments com la viola, el violoncel o el piano.
Autor: Rövenstrunck, Bernat
Aquests duos van ser escrits amb la intenció de familiaritzar el violinista en les tècniques del violí, la interpretació de la música de cambra, la música melòdica, rítmica, sonora, tonal i formal. A més a més, poden ser interpretats amb altres instruments com la viola, el violoncel o el piano.
Autor: Bertran, Moisès
L’obra està estructurada en forma d’arc en cinc grans seccions, ABCBA, on A és de caràcter elegíac; B de marcat caràcter rítmic; i C aporta l’element líric, incisiu, que es va presentant una i altra vegada amb petites matisacions diferencials tan melòdiques com harmòniques, impregnant-nos cada vegada d’una coneguda melangia mediterrània.
Autor: Bertran, Moisès
L’obra està estructurada en forma d’arc en cinc grans seccions, ABCBA, on A és de caràcter elegíac; B de marcat caràcter rítmic; i C aporta l’element líric, incisiu, que es va presentant una i altra vegada amb petites matisacions diferencials tan melòdiques com harmòniques, impregnant-nos cada vegada d’una coneguda melangia mediterrània.