No hi ha productes
Els preus són amb IVA inclòs
Autor: Pelegrí, M.Teresa
A la seva producció utilitza freqüentment la sèrie dodecafònica, i la sacrifica, si és necessari, per afavorir la idea musical. Tendeix a l’horitzontalitat en el context sonor.
Autor: Cercós, Josep
En aquesta obra es fan manifestos alguns dels trets estilístics més característics de Cercós.
Autor: Rodríguez Picó, Jesús
L’orígen de la Suite d’Opportunitas està en l’òpera de cambra Opportunitas (Faula musicomòrfica) amb llibret de Georgina Rabassó i música de Jesús Rodríguez Picó que es va estrenar l’any 2004 dins el Festival Altaveu.
Autor: Fleta Polo, Francisco
L’autor no es limita a fer servir la trompeta com a fanfara sinó que juga amb tots els seus recursos. L’obra, no és difícil d’execució però requereix exigència en el treball cambrístic. La part de piano, optativa, reforça l’element rítmic de l’obra i pot ajudar a fixar l’afinació si l’obra s’interpreta amb estudiants avançats.
Autor: Guinjoan, Joan
Articulada en dues seccions sense solució de continuïtat, l’obra parteix d’un clima proper als Nocturns del compositor polonès, amb colors i harmonies delicats, sobre el qual va elevant-se una línia melòdica cada cop més activa i ornamentada...
Autor: Bosch, Lluís M.
La Música encantada ha estat creada per aportar a la literatura pianística un recull de peces atractives per a joves intèrprets. Pel que fa a les dificultat tècniques i artístiques significa un pas endavant en el creixement musical de l’intèrpret.
Autor: Salvat, Joaquim
Engruna és una breu peça per a piano, de caràcter senzill però a la vegada interessant des del punt de vista harmònic. Genisenca i La font de l’avellana, més que dues sardanes per a piano, sembla més aviat que es tracti de dos guions en forma pianística per fer-ne després l’arranjament per a cobla.
Autor: Torrents, Mercè
Una música que requereix una perfecta comunió entre les quatre mans del duo.